Περιεχόμενο
τι είναι το email marketing
Το Email marketing, ως και marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα Ελληνικά, αποτελεί μια μέθοδο άμεσης προώθησης προϊόντων αλλά και υπηρεσιών με την χρήση των emails ως μέσου επικοινωνίας μεταξύ χρήστη - πελάτη και διαφημιζόμενου (ιστοσελίδας).

Ποια είναι τα είδη των email που μπορούμε να στείλουμε;
Τα Newsletters, που αποτελούν ενημερωτικά email, τα οποία αποστέλλονται σε συνδρομητές, είναι αυτοί οι οποίοι έχουν ζητήσει να τα λαμβάνουν και συνήθως έχουν ως στόχο το brand awareness.
Τα email συναλλαγών ή transactional emails, τα οποία αποστέλλονται ύστερα από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών, για παράδειγμα προκειμένου να επιβεβαιωθεί μία συναλλαγή. Ωστόσο, δεδομένου ότι έχουν αρκετά υψηλό Open Rate, συχνά οι marketers τα εκμεταλλεύονται προκειμένου να προωθήσουν τις πωλήσεις τους.
Τα άμεσα emails ή direct emails, είναι αυτά τα οποία χρησιμοποιούνται προκειμένου να ενημερώσουν τους πελάτες ή πιθανούς πελάτες για νέα προϊόντα και ειδικές προσφορές.
Τα email συναλλαγών ή transactional emails, τα οποία αποστέλλονται ύστερα από συγκεκριμένες ενέργειες πελατών, για παράδειγμα προκειμένου να επιβεβαιωθεί μία συναλλαγή. Ωστόσο, δεδομένου ότι έχουν αρκετά υψηλό Open Rate, συχνά οι marketers τα εκμεταλλεύονται προκειμένου να προωθήσουν τις πωλήσεις τους.
Τα άμεσα emails ή direct emails, είναι αυτά τα οποία χρησιμοποιούνται προκειμένου να ενημερώσουν τους πελάτες ή πιθανούς πελάτες για νέα προϊόντα και ειδικές προσφορές.
Συμβουλές email marketing
Πώς να γράψετε ένα καλό email και να αποφύγετε το spam.
Το email marketing στην ελλαδα υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, αλλά με τις νέες τεχνολογίες και την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν ακόμη μέσω email. Παρακάτω, πρόκειται να μιλήσουμε για το πώς να γράψετε ένα καλό μήνυμα email, ποια εργαλεία μάρκετινγκ είναι διαθέσιμα και τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε το spam.

1. Πώς να γράψετε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομίου ή Email, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες. Ωστόσο, είναι εύκολο να γίνει spammy και ενοχλητικό.
Να, μερικά TIPS
Ένας τρόπος για να αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε σκεφτεί πολύ τη γραμμή θέματος του μηνύματός σας. Κάντε τη γραμμή του θέματος σας ενδιαφέρουσα, ελκυστική και κυρίως να περιέχει ένα call to action!
Βεβαιωθείτε ότι είναι σύντομη, αλλά εξακολουθεί να μεταφέρει το μήνυμα που θέλετε να στείλετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει επίσης την κύρια λέξη-κλειδί ή το προϊόν σας στη γραμμή θέματος σας.
Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη βρίσκεται στη γραμμή θέματος. Είναι επίσης σημαντικό να έχετε ένα καλό θέμα. Αυτό θα διευκολύνει την ανάγνωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σαφή κλήση για δράση (call to Action) στο τέλος του. Αυτό θα διευκολύνει τους ανθρώπους να ανταποκριθούν.

2. Εργαλεία email marketing
Το Email μάρκετινγκ είναι ένας πάρα πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε σε επαφή με τους πελάτες σας.
Η βιομηχανία email marketing είναι τεράστια, οπότε θα πρέπει να βρείτε εργαλεία (πλατφόρμες) Δημιουργίας και αποστολής Email, όπου θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε καμπάνιες με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα μετατρέψουν περισσότερους ανθρώπους - χρήστες σε πελάτες.
Εάν είστε νέοι στο Email μάρκετινγκ, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης μιας πλατφόρμας σαν το Mailchimp ή το Moosend. Αυτές οι πλατφόρμες θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε email μέσα σε λίγα λεπτά και θα σας επιτρέψει να δοκιμάσετε διαφορετικές στρατηγικές .
Επίσης, αυτά τα λογισμικά θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού που θα σας βοηθήσει να πάρετε πιο στοχευμένα κλίκ .
Εάν είστε πιο έμπειροι , θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση μιας πλατφόρμας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα σας επιτρέψει να έχετε περισσότερο έλεγχο στα email σας και θα σας επιτρέψει να στείλετε email σε άτομα με μεγαλύτερη πολυπλοκότητα. κλήση.
Η βιομηχανία email marketing είναι τεράστια, οπότε θα πρέπει να βρείτε εργαλεία (πλατφόρμες) Δημιουργίας και αποστολής Email, όπου θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε καμπάνιες με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα μετατρέψουν περισσότερους ανθρώπους - χρήστες σε πελάτες.
Εάν είστε νέοι στο Email μάρκετινγκ, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης μιας πλατφόρμας σαν το Mailchimp ή το Moosend. Αυτές οι πλατφόρμες θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε email μέσα σε λίγα λεπτά και θα σας επιτρέψει να δοκιμάσετε διαφορετικές στρατηγικές .
Επίσης, αυτά τα λογισμικά θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού που θα σας βοηθήσει να πάρετε πιο στοχευμένα κλίκ .
Εάν είστε πιο έμπειροι , θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση μιας πλατφόρμας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα σας επιτρέψει να έχετε περισσότερο έλεγχο στα email σας και θα σας επιτρέψει να στείλετε email σε άτομα με μεγαλύτερη πολυπλοκότητα. κλήση.

3. Πώς να αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες και να τους παράσχετε χρήσιμες πληροφορίες. Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο να γράψετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι τόσο ενημερωτικά όσο και χωρίς να γίνει ανεπιθύμητο (spam). Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε πώς να γράψετε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και πώς να αποφύγετε το spam.
Α. Γράψτε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Για να γράψετε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε τη χρήση υπερβολικά επιθετικής ή πειστικής γλώσσας. Θα πρέπει επίσης να κρατήσετε το email σας σύντομο και στο σημείο.
Β. Αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, διασφαλίζοντας ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν δωρεάν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Gmail. Εάν χρησιμοποιείτε λογαριασμό Gmail, μπορείτε να κάνετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ιδιωτική.
Γ. Συνέχεια με ένα τηλεφώνημα Εάν δεν είστε βέβαιοι αν το email σας έχει διαβαστεί, μπορείτε να ακολουθήσετε μια τηλεφωνική κλήση.
Α. Γράψτε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Για να γράψετε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε τη χρήση υπερβολικά επιθετικής ή πειστικής γλώσσας. Θα πρέπει επίσης να κρατήσετε το email σας σύντομο και στο σημείο.
Β. Αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, διασφαλίζοντας ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν δωρεάν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Gmail. Εάν χρησιμοποιείτε λογαριασμό Gmail, μπορείτε να κάνετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ιδιωτική.
Γ. Συνέχεια με ένα τηλεφώνημα Εάν δεν είστε βέβαιοι αν το email σας έχει διαβαστεί, μπορείτε να ακολουθήσετε μια τηλεφωνική κλήση.

4. Συμπέρασμα
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ και γι 'αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να γράψετε ένα καλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν θα σας πάρει επώνυμα ως spammer. Για να αποφύγετε το spamming των πελατών σας, κρατήστε το email σας σύντομο και στο σημείο.
Είναι επίσης σημαντικό να συμπεριλάβετε την ιστοσελίδα σας και τα στοιχεία επικοινωνίας στο email σας. Επιπλέον, θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια κλήση για δράση(call to action), ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν μετά την ανάγνωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν στέλνετε email στους πελάτες σας, είναι να βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι εύκολο να διαβαστεί. Αποφύγετε τη χρήση πολλών έντονων (bold), πλάγιων χαρακτήρων και υπογραμμίσεων.
Αυτό μπορεί να κάνει το email σας δύσκολο να διαβαστεί και να προκαλέσει τον αναγνώστη να διαγραφεί από τη λίστα σας. Εάν δεν είστε βέβαιοι για το πώς να γράψετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο που έχει σχεδιαστεί για καμπάνια μάρκετινγκ email. Υπάρχουν πολλά πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαθέσιμα για να διαλέξετε.
Ζητήστε μας email marketing παραδειγμα Είναι επίσης σημαντικό να συμπεριλάβετε την ιστοσελίδα σας και τα στοιχεία επικοινωνίας στο email σας. Επιπλέον, θα πρέπει να συμπεριλάβετε μια κλήση για δράση(call to action), ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν μετά την ανάγνωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν στέλνετε email στους πελάτες σας, είναι να βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι εύκολο να διαβαστεί. Αποφύγετε τη χρήση πολλών έντονων (bold), πλάγιων χαρακτήρων και υπογραμμίσεων.
Αυτό μπορεί να κάνει το email σας δύσκολο να διαβαστεί και να προκαλέσει τον αναγνώστη να διαγραφεί από τη λίστα σας. Εάν δεν είστε βέβαιοι για το πώς να γράψετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο που έχει σχεδιαστεί για καμπάνια μάρκετινγκ email. Υπάρχουν πολλά πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαθέσιμα για να διαλέξετε.
Στόχος μας δεν είναι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα στην δημιουργια ιστοσελιδας το λεγόμενο UI/UX, αλλά και η πλήρη βελτιστοποίηση της που θα συνεισφέρει στη γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας και στην καθιέρωση της επιχείρησής σας στα ψηφιακά μέσα.